Vad har hänt i sommar? 2 -Singelmarathon fortsätter inom kort

Nu när jobbet med EP och semester är avslutad är det ju dags för nästa utmaning. HÖSTEN! Jag skrev tidigare att vi skulle komma tillbaka med singelprojektet i Augusti och har fått skjuta på nästa release av flera anledningar:
Låten som är tänkt ska släppas är inte riktigt klar och studioutrustningen jag arbetar med börjar bli trött efter alla år av arbete.
Saker jag har utfört i somras har skjutits upp vilket självklart alltid ger någon form av dominoeffekt.
Grafikern Amanda som skapat alla grymma omslag till singlarna har fått massa andra jobb som måste utföras i första hand, vilket gjort att det inte heller finns omslag till den kommande singeln.

Men som sagt, ledigheter och sommarjobb är över so it`s bout time to go to work!
Jag kommer att gå ut med när nästa singel släpps så fort jag tittat på vad som är kvar att göra samt pratat med en grafiker.
Under tiden kan ni alltid, när som helst på dygnet, under vilka omständigheter som helst, var som helst i världen i alla väder lyssna på de andra #singlemarathon16 som kommit ut under året här nedan.
Om du inte har Spotify kan du köra Soundcloud.
Om du har Spotify kan du alltid följa spellistan.
Låtarna ligger även på iTunes, Apple Music, Google Play, Deezer, Amazon.


Vill du bidra och göra mig evigt tacksam för din insats?

Musiken är numera något jag vet att jag vill, ska och behöver fortsätta med så länge kropp, själ och lust håller.
Branschen är vad den alltid varit, tuff och svår att leva i. Jag har en gång haft ambitionen att starta en verksamhet i form av skivbolag/produktionsteam men känner att det är lite mycket jobb då jag redan är mitt egna ”bolag”.
Jag vill arbeta med detta på heltid igen och behöver därför någon form av support som tar mig framåt och lättare ta hand om de problem som är kostsamma att lösa.

Du kan därför när du vill donera hur liten eller stor summa SEK du vill, från 1:- > genom att Swisha till nummer 0723220363
Alla bidrag är värdefulla!

Då undrar du nog:

Vad händer om jag donerar?

*Du hjälper till att hålla produktionstakten uppe.
*Du hjälper till att hålla rent i studion. (läs: skaffa ny utrustning)
*Du hjälper till att ge mig tid att vara produktiv.
*Du hjälper till så att spelningar kan bokas.
*Du hjälper till så att det kan finnas ett merch-bord (och allt vad det innebär) på spelningarna.
*Du hjälper till så att skivsläpp får snygga omslag.
*Du hjälper till så att fler kul musikvideos kan produceras.
*Du hjälper till att göra det möjligt för mig att sätta igång intressanta, kostsamma projekt.
*Du hjälper till så att jag kan avsluta mitt gamla projekt #dinrap då det saknas viss utrustning för att det ska ge en hållbar kvalitè man slipper skämmas över.

*Du hjälper mig att slippa ta massa bull 9-5 jobb som framkallar en monstruös ångest och tar tid från musiken.
*Du hjälper de som är fattigare eftersom jag ofta donerar slantar vidare till pappmuggs-människorna.
*Du hjälper till att hålla liv i kulturen!

Tack på förhand! Ses snart igen!

Kommentera

