Singelmarathon 2016

Jag hade ju planer på att släppa ett album nu i vinter och har som vanligt och helt enligt förväntningar inte lyckats hålla deadline. Eftersom det då visat sig att deadlines inte är min grej, har jag därför beslutat att släppa låtar i singelformat en gång i månaden en tid framöver istället.
Detta kommer ge mig utrymme att göra klart material medans singlarna kommer ut samt att ni därute slipper vänta och får istället en ny låt i månaden att lyssna in.
Så jag ställer frågan till er: Känns det bra att göra så här?

Och eftersom jag nyss i princip sa upp allt mitt ansvar kring deadlines så tycker jag vi drar igång direkt:

OM CA EN VECKA SLÄPPS SINGELN ”LUGN STOREBROR” MED AYLA SHATZ SOM GÄST! HÅLL ÖGONEN ÖPPNA! #singelmarathon16

En sista grej bara. För att detta projekt ska klaffa behöver detta inlägg delas av så många som möjligt. Dela gärna på din facebook, twitter etc. med #singelmarathon16 så är du goast!

One thought on “Singelmarathon 2016

Kommentera

