Nytändning, Festival och Framtidsvisioner

Som ni märker har det inte hänt så mycket på sidan på ett bra tag, men det betyder inte att det har varit dött på andra platser utanför bloggen, ack nej. Jag har jobbat på med mina små projekt, både i skolan jag gått under våren och i studion.
Den senaste tiden har jag till exempel fått igång en gnista om vad jag ska göra med min musikkarriär som gett mig svar på några av mina små frågetecken i vardagen. Denna nytändning har till en början medfört att jag för första gången på länge känt sug, entusiasm och glädje över att skriva, spela in och uppträda på nytt.
Jag kom även på att jag visst kan spela in hemma utan fungerande mixer, lite omkoppling bara så nu kör vi! Produktiviteten, om den håller i sig, kommer leda till att jag inom en inte alltför avlägsen framtid kommer släppa nytt. Närmare vad det blir och i vilken form det kommer ut avslöjar jag senare när idèerna fått lite stadigare ben.

Vad som händer i sommar annars undrar ni? Ptja, jag blev nyligen bokad till Ökända Musikfestival som kommer att äga rum på Ven utanför Landskrona den 7-8 Augusti. Vi hoppas på gott väder och mycket folk inklusive dig!

Ska även försöka att uppdatera här regelbundet… Som jag vet att jag sagt hundra gånger innan.. utan att lyckas hålla… men wth, see you soon! 😀

Kommentera

