OBS: Sponsrade Inlägg Kan Förekomma

Jag har härmed fattat ett beslut som kommer att påverka bloggen på lite olika vis. Både bra och dåligt. Om ni kommer in här någon dag och ser inlägg som verkar något ovidkommande för min verksamhet, eller ser länkar till sidor som inte har så mycket med varken mig, min musik, konst eller hiphop att göra, beror detta på att det är sk. sponsrade inlägg.
Det är fortfarande tuffa tider och att använda sig av sponsrade inlägg på en blogg som denna ger lite extra klirr i kassan.
Jag hoppas att ni som ofta läser här har överseende med detta och jag lovar att det inte kommer att ske på daglig basis, kanske någon gång i veckan.

Dessa typ av inlägg kommer att taggas med #blogvertiser så att man vet vilka poster som är sponsrade inlägg och inte.

LOVE!

Kommentera

