#DinRap Har Fått En Egen Flik

Nu finns alla #DinRap klipp samlade på ett ställe. Under För ögat > video > #DinRap här ovan.
Som vissa kanske sett är nu minipriset 50kr per önskning. Detta beror på att arbetet som ligger bakom varje klipp tar lite mer energi och tid än vad varje liten tjuga är värd. Det har ramlat in en del önskningar senaste veckan och jag hinner kanske lägga upp en eller max två önskningar per dag om jag sitter på heltid.
Jag vill hålla priser nere eftersom jag mest ser det som en kul grej och jag älskar att göra detta. Det får igång min kreativitet samt att jag samtidigt gör människor glada på kuppen.

Tillskottet som lades upp idag är #6 i ordningen och handlar om franska Bulldoggar och Matilda från Järna. Varsågod!

 

Kommentera

