Sämsta tiden på året?

Imorgon är det löningsdag och vad vi ska sikta på i veckan är att försöka ta mig upp till GBG under kommande helg. Det är fortfarande hårda tider ekonomiskt men det finns lite kvar att jobba på med de musikvideos som är i görningen samt träffa släkt och vänner som jag inte sett sen Jul.
Rent allmänt känns det ganska fucked just nu. Jag har Ingen stabil grund för att kunna motverka eventuella fallgropar i vardagen, har fått all hjälp jag behövt, hinner inte lösa problem jag vet kommer att dyka upp närmsta tiden. Been there, done that, så lite beredd är man ju, även om man inte kan göra något för att smällen ska bli lättare att ta. Detta är kort och gott den sämsta tiden på året att göra några utsvävningar.

Så med detta sagt önskar jag er en trevlig dag! Ses i GBG om ett par dygn.

Kommentera

