Say HI! UPDOWN Collective

Kära bloggläsare

Jag har från och med idag gått med i ett nationellt musikkollektiv. I denna koalition av artister från främst (än så länge) Göteborg och Malmö kommer vi att pusha varandras releaser och sprida musik över landet genom varandra.
För tillfället har kollektivet, vid namn UPDOWN Collective, dragit in medlemmar vi känner igen vid namn som Meta Four, Demirel, Poe Aslan, Sadge och Isoman. Om jag förstått det hela rätt så kommer fler rappare, producenter och DJs att ansluta sig till projektet i framtiden.
Jag gillar eldsjälar inom den svenska hiphopen och det är just sådana här svängar jag vill stödja.
Så idag blev jag önskad välkommen i kollektivet UPDOWN som även har en hemsida på gång. Men tills den är klar kan man följa oss på facebook.
Håll ögonen öppna och sprid skiten!

Kommentera

