Studioutrustning Sökes..

Imorgon kommer jag ha en hel del sparetime till att skapa, producera och leverera. Jag har åtminstone två verser som ska skrivas och läggas på micken. Ett par halvklara beats ska snyggas till och läggas upp i shoppen. Under våren siktar jag och några kollegor på att få ut en EP eller liknande och min studiomixer som jag haft och använt sedan 2001 börjar sjunga på sista versen. Den har kommit till en punkt där jag måste koppla om felaktigt för att den ska funka och så kan vi ju inte ha det. Det är en 16-kanal Behringer MX2004A och i dagsläget hade det räckt att ha en mindre variant som funkar bra hemma, typ en 8-kanalare (4 mono, 4 stereo). Om någon vet något eller någon som har en sådan liten mixer till salu får gärna hojta till här.

Kommentera

