Mina Beats på Rocbattle.com

Idag har jag försökt sitta och run my buisness på riktigt. Nu kan du hitta mina beats på Rocbattle.com. För er som tidigare varit sugna på att handla musik genom min Soundcloudsida kan nu istället göra det från Rocbattle till ett betydligt billigare pris! Från ovan nämda sida kommer allt som rör min firma KRYP Recordings beatförsäljning att skötas.
Alla nya beats och liknande kommer att laddas upp där för försäljning. Jag har tydligen en begränsning vad gäller antal uppladdningar så just nu finns där lite.
Det går fortfarande att handla det som ligger uppe på KRYPS Soundcloud genom att kontakta mig via mail, men dock ej till ett reducerat pris som på Rocbattle.

In o kika så hörs vi!

Kommentera

