Hej igen!

Som några av er sett har det inte varit mycket liv här på bloggen på ett bra tag. Detta beror delvis på att jag inte haft mycket tid samt att jag använt mig av de andra medierna istället som twitter och facebook.
Det ska i alla fall bli lite ändring på detta under nästa år då denna sidan kommer att få en ny, lite kortare och mer träffande adress: http://www.obnoxiuz.se. Denna nya adressen kommer att bli aktiv om ett par dagar. Även mitt företag, KRYP Recordings kommer att få en egen hemsida med adressen: http://www.kryprecordings.se.

År 2012 tog med mig på en resa jag inte varit villig att betala för. Då all skit som möjligen kan hända en inträffar under ett och samma år vill man helst kasta in handduken. Men jag hoppades på ett bättre 2013 och gav det en chans och det blev bättre, lite bättre, och jag är inte kräsen av mig.
Under året har jag börjat dra igång företaget på låg växel, dragit ner på spriten, pluggat upp fyra gymnasieämnen, tagit två deltidsjobb, varit på semester i Amsterdam, planerat två musikvideos varav en är inspelad och klar för redigering, spelat in ett par låtar för kommande projekt, battlat, uppträtt, proddat massvis med beats, rest runt lite i landet och gästat på andras låtar, börjat teckna igen och fått tillbaka kreativiteten som försvann ett tag.
Det rullar in mot ett nytt 2014 och som det ser ut nu kommer det att flyta på i samma riktning. Jag återkommer senare med ett nyårsbrev.

 

Och med detta sagt vill jag önska alla en GOD JUL!!

 

 

 

 

Kommentera

