Behöver Du Studiotid?

Mina damer, herrar och hennar, kära bloggbesökare! Jag vill meddela att obnoxiuz numera är ett registrerat företag, även om just det namnet kanske inte kommer vara aktuellt som firmanamn framöver, så får namnet tills vidare kvarstå som ett kännetecken på min verksamhet. Jag kommer att syssla med musikproduktion av olika slag och även viss mechandise kommer lanseras.

Jag står i startgropen till vad som förhoppningsvis kommer bli mitt levebröd framöver. Man tager vad man haver, brukar man säga, så jag skrev en Blocketannons om min verksamhet för att locka mina första kunder.. Är DU en av dem?? 🙂

Kolla in annonsen!

http://www.blocket.se/malmo/Behover_du_studiotid__Producent_finnes_44509207.htm?ca=23_11&w=0

Sprid gärna så kommer jag älska er länge!

 

Kommentera

