ALBUMET UTE NU!

ALBUMET UTE NU!

Dagen har kommit och albumet ”På väg ut” ligger nu uppe på iTunes! Gå in och lyssna, gilla, köp, sprid, tweeta, facebooka, hata, älska, slå den, hångla, gör vad ni vill! 🙂

Albumet kommer även att ligga på Spotify, iMusic och Wimp inom kort.

Enjoy!

One thought on “ALBUMET UTE NU!

  1. Efter att mitt internet varit nere några dagar (ren Die Hard 4 utbröt i min stad) har jag länge nog gått väntat på denna release (+haft ett födelsedagskalas med mina kära här om dagen) …och vad får jag? Jo, jag får iTunes av dig!

    …Som tur läser jag inlägget innan detta och får för mig att söka upp dig på Spotify direkt!
    Tack gud för att jag hittade resultat!!
    Nu ska jag dunkadunka dig och scratcha stekpannan, för nu är det laga-mat dags!

    Finnes dina album att köpas i fysiska exemplar? I need them.
    Lägg gärna ett svar på Twitter. 😉

    Gilla

Kommentera

